REGULAMIN FORUM !!!

Dobra lektura. Każdy nowo zarejestrowany ma obowiązek zapoznania się z regulaminem forum.
Regulamin forum
POPRZEZ REJESTRACJE AKCEPTUJESZ REGULAMIN FORUM
http://www.ghostbikers.pl
http://www.facebook.com/ghostbikers.bed ... ubrowerowy

REGULAMIN GŁÓWNY


1. Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy regulamin Forum.

2. Zabronione jest umieszczanie wypowiedzi, które naruszają obowiązujące prawo, a w szczególności zawierają treści lub materiały pornograficzne, nawołujące do nienawiści, dyskryminacji z jakiejkolwiek przyczyny, dotyczą produktów, których obrót jest zakazany prawem, są wulgarne, obsceniczne lub sprzeczne z dobrymi obyczajami, naruszają dobra osobiste innych osób.

3. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści wiadomości.

Administratorzy i Moderatorzy forum Będzińskiego Klubu Rowerowego Ghostbikers zastrzegają sobie prawo do usuwania, zmiany, przenoszenia lub zamykania dowolnej wiadomości lub tematu bez podania przyczyny.

Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do zmiany regulaminu.

4. Forum Portalu służy wymianie poglądów, doświadczeń, informacji pomiędzy Użytkownikami. Przedmiotem wypowiedzi na forum powinny być tematy związane z rowerami.

5. Korzystanie z forum jest bezpłatne. Każdy zarejestrowany Użytkownik może umieszczać na forum swoje wypowiedzi.


II. REGULAMIN FORUM

1. Nick użytkownika nie może być adresem żadnej strony ani zawierać wyrazów powszechnie uważanych za wulgarne


2. Zabronione jest umieszczanie, bez uprzedniej zgody Administratorów, wypowiedzi zawierających linki do stron www oraz treści reklamowe.

Przed utworzeniem nowego tematu skorzystaj z wyszukiwarki, możliwe, że odpowiedź na pytanie znajduje się już na forum.

Tematy należy umieszczać w działach do tego przeznaczonych.

Temat postu informujący o wydarzeniu (np: zawody, wycieczka, ustawka ) powinien zaczynać się datą i zwięzłym tytułem, nazwą wydarzenia np: [15.07.1410] - Bitwa pod Grunwaldem
W ustawkach dopuszcza się terminy cykliczne np: [Wtorkowe, Cotygodniowe, Miesięczne]

Temat postu powinien być zatytułowany w taki sposób, aby jak najwięcej mówił o tematyce lub problemie na który szukamy odpowiedzi.

3. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.

Piszemy konkretnie i na temat, nie SPAMUJEMY!!!. Posty pisane nie na temat lub nie wnoszące nic będą usuwane. Nie piszemy posta pod swoim postem, EDYTUJEMY !!! (do 48h)
Nad poprawnością przestrzegania zasad będą czuwać Administratorzy i Moderatorzy forum.

Pisanie kolorem czerwonym jest nie dopuszczalne, koloru tego używają tylko Administratorzy lub Moderatorzy Globalni.


4. Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje. Zabronione jest także pisanie wielkimi literami (z Caps Lock).


5. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru


6. W sprawach prywatnych czy w celu osobistej wymiany zdań w danym temacie, korzystaj z możliwości wymiany prywatnej korespondencji , maill, bądź komunikatorów (przyciski w postach lub w profilu każdego Użytkownika).
Zablokowane
To forum jest zamknięte

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Twoje uprawnienia na tym forum

Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników